Alleen met ons twee - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marc Buckinx - WaarBenJij.nu Alleen met ons twee - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marc Buckinx - WaarBenJij.nu

Alleen met ons twee

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

19 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Napier

Ja, vandaag hebben we na een leuke wandeling langs de kust van Napier Lizy terug op de bus naar Wellington gezet. Snik snik, het is altijd een beetje droevig om voor lange tijd weer afscheid te moeten nemen. We hebben in ieder geval een paar mooie dagen samen kunnen beleven. daaaaag Lizy, hopelijk duurt het afscheid niet al te lang.
Daarna hebben we het erg rustig aangedaan en wat rondgeslenterd door de stad. Een bezoekje aan het NZ aquarium en dan wat langs het strand gewandeld. Kijk maar naar mileniumfoto. Hier begon in het jaar 2000 de nieuwe dag van een nieuwe eeuw. 's Avonds hebben we ons te goed gedaan aan een heerlijk italiaans dinner.
Morgen gaan we verder naar het noorden, naar het Te Urewera nat park, daar hebben we een bushcamp geboekt, ik ben benieuwd wat dat gaat geven. Voor mijn trouwe volgelingen wil dit waarschijnlijk wel zeggen dat ik vanuit het oerbos geen blog meer kan schrijven, dus jullie zien wel wanneer ik weer in de bewoonde wereld kom. Tot ziens, en wens ons alle goeds.

• 19 Januari 2014 - 15:22

Etienne DELA RUELLE:

Back to basics in het bushcamp. Zo erg zal dat wel niet zijn met al die gidsen die een gsm hebben.
    In alle geval, blijf ervan genieten.
    Groeten mapa

• 19 Januari 2014 - 22:00

Lizzy:

liefste zus en schoonbroer,

Snik snik inderdaad ;). Nog eens bedankt voor de mogelijkheid om zo even samen te reizen, het gezelschap en de hele reis. Zeker nog eens doen ;). En de zon is bij jullie gebleven omdat hier in Wellington is het maar grijs (en serieus winderig).

Veronderstel dt jullie wel een hangi gaan krijgen op dat bushcamp (hangi = Maori cooking, involving a pit with very hot rocks in it, food on top, covered over to cook and then yummy eating for those who love meat).

don't get lost ;)

vele kusjes,